fredag 13. mai 2011

skrubbsår, rennende nese og drømmen om bil ..

Årets veldige skrubbsår kom i går da Aleksander overnatta hos kompisen sin. I sta måtte han ligge med benet høyt før han la seg. Viktig å ta vare på det! Nå er prinsene i seng og sover søtt. Jeg sitter og snufser og hoster ... har blitt så sinnsykt lei meg for at bilen vår er 3 hjul i vrakhandlerens grav ....................neida.... eller bare innmari forkjøla!!! Noe så veldig og. Potte tett!
Men, det er jo sant at jeg er litt oppgitt over bilen vår og. Men, ikke så lei meg. Heldigvis får vi låne en så lenge. Nå streika bremsene på den i påska, så nå synger den på siste vers! Nå er vi i gang med å finne oss en ny en ... skal få litt hjelp av folk som har greie på det, og er veldig glad for det! Er så mange snille mennesker der ute altsååå ....
... drømmen om heeeelt ny bil, blir jo ikke mindre når jeg kjører nybiler på jobben innimellom da.... seeee disse fiiiine bilene! Håper vi får oss en snart. Vi skal jo snart ned å besøke Julius og Sabeltann, og det er greit å ha en grei bil til da. Nå skulle jeg rydda og ordna egentlig, men sitter og snørrer her. På sofaen. Meg og pus. I helga er det bursdagfeiring og snart er det jo 17 mai :) mye forberedelser! Ønsker alle en fiiin helg!! Får kanskje dra kroppen opp og svinge støvkluten litt .... :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..