tirsdag 22. juni 2010

.. en sommerdag i ferien min....

I dag pakket vi bilen og reiste til et badevann i nærheten. Så deilig med fint vær når man har fri! Deilig å ligge å se opp på himmelen og høre vannet plaske og fuglene synge... Var litt mye vind i dag, og ikke akkurat tropevarme, men vi koste oss fordet. Da jeg sto opp i dag bakte jeg horn med skinke og ost, som ble med til lunsj...
Deilig små tær testet sand og vann ...
Minsten elsker å kaste ting i vannet... ikke bare steiner og pinner... men, ikke lett å holde fast på spaden når man skal kaste sand! Lettere frustrert storebror et par ganger.. men, jeg beroliga ham med at han bare fikk ta av seg sandalene å hente selv, eller vente på at vinden blåste de tilbake.. :)
Så kom et litt snodig fenomen på himmelen... foran sola, kom det en stor grå ring, med en liten regnbue ytterst! Man så det veldig tydelig med solbriller på, og det var helt rart... Noen som vet hva det er? Litt gøy at bildet jeg tok ble så bra.. Vi har hatt en lang og kjempefin dag! Er koselig å være sammen med småprinsene mine, og at de er venner og blide dagen lang! :) i morgen skal vi til fotografen! SOM jeg gleder meg! Skal ta søskenbilde av smågutta på SJARM :-) Ha en fin sommernatt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..