mandag 2. november 2009

den fyste snøen gitt...


i dag kom jeg hjem til et tynt hvitt lag på bakken.... skikkelig slapseføre i dag! Vi skriver 2 november, og nå sniker det seg fort mot desember og juletid...!! Håper jeg får ordna mer gaver og sånn i år, så det ikke blir stress opp mot julekvelden! *skjerpe seg* Har noen småting og endel ideer i hodet, så jeg har da begynt :) Har skrevet opp litt småønsker til oss til jul også, så nå kan familien titte og se hva vi ønsker oss :) Ellers syns jeg svineinfluensaen kommer nærmere... på avdelinga til minsten har det vært et sykt barn, og en annen avdeling har også hatt ... Håper vi holder oss unna! Jeg får slenge inn fler kubber i ovnen her og henge opp noen klær jeg vel... ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..