torsdag 9. juli 2009

Ikea-og-svenske-shopping-uke :)

full vogn og lillegutt passer på krokodilla :)





storebror sitter med teppe rundt bena, for mini klarte å søle vann i fanget på ham....








I dag dro lillemann og jeg på Ikea. Grått vær i dag og. Deilig shoppevær ... men, det regna først etter vi hadde kommet hjem da.. I går var vi på kafè med nesten alle fra barselgruppa, og da møtte vi regnet på vei hjem. Sånn varmt sommerregn... men, det gikk bra det og ;-) Har fått mye fint i dag.. Kjøpte en sengehimmel til å ha over senga til lillebror. Den var så søt, også kosta den bare 25 kr eller noe.. fikk stuebord til den svimlende sum av 355 kr også. Passet oss veldig bra :) Nå står glassbordet nede.. og jeg kan slappe litt mer av når gutta kommer med lekene sine og dæljer løs i bordplata... ! Ellers fikk jeg gardinstenger, puter, glass (m.m...) og krokodille til Kristoffer.. han digga den og skulle koooose med den hele tida. Da MÅTTE vi bare ta den med!! Vi ble tatt bilde av ei dame som tok noen bilder for Ikea. Linselusa meg svarte det var okay, da hun spurte om det var greit.. (spent på om noen av de bildene kommer ut noen sted!!) Jeg koser meg når jeg går rundt sånn på shopping. Elsker å titte, tenke, planlegge og kjøpe meg noe nytt. Terapi ja! Fikk to fotolister også, som jeg skal sette dåpsrammene våre på, tenkte jeg. Denne mandagen som var kjørte jeg og gutta opp til hytta til mormor og morfar. På kvelden koste mamma og jeg oss med rødvin, ost og kjeks. Vi skravla og venta på pappa som hadde vært i byen.. På tirsdagen dro vi på shopping til Sverige. Mommo, gutta og meg. Veldig kos.. - og tida går fort! Vi spiste lunsj før vi dro tilbake (mommo mente vi rakk lunsj tilbake på hytta igjen.. men, det var vel en smule optimistisk vel... ) Vi satt igjen mommo og storebror og kom oss hjem med kjøtt, ost og masse annet nyttig :) Nå er storebror på hytteferie og koser seg glugg!! De er på båttur.. ute i skogen.. sår plen... er i byga og kjøper is.. bygger Lego.. og sover lenge om mårran! De bare storkoser seg! Får mms innimellom :) Litt rart med bare et barn i heimen, men vi gleder oss til å se ham igjen til helga.. Ha en fin torsdag.. Nå kan godt sola komme tilbake!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..