mandag 13. april 2009

Så kom hverdagen igjen...


.. ikke at det gjør så veeeldig forskjell, for jeg er jo i permisjon og skal jo ikke på jobb ennå... men, snart skal jo storebror i barnehagen igjen. Hatt langfri nå! Ellers surrer jo dagene videre med diverse gjøremål. Skal bli både koselig og deilig å gå tur med barsel/babysangjentene igjen da. Fikk gjort masse ute i hagen i går, og ellers fikk jeg rydda i noen kasser i garasjen. Har mer igjen, men fikk nå starta.. I dag har vi vært på Neskollen og besøkt et vennepar. Superkos å se dem igjen! Blir litt lenge mellom gangene.. Håper regnværet gir seg og at vi får sol i morgen :) Hadde en kjempekoselig tur på hytta også. Råtten snø og blautgjørme, masse elgbæsj og elgspor, vin, godis, ost, kjeks og spørrekonkurranse. Lenge sida jeg har ledd sååå masse på en kveld! Lå bare en natt over, men koselig læll :) Nå skal jeg scrappe litt tenkte jeg ... ciao :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

mine layouter..